Ofis Taşıma Hizmetleri

Evden eve nakliyat hizmeti veren çok sayıda firma ofis taşıma işlemlerini de yapmaktadır. Ofis taşıma ev eşyalarını taşımaktandı biraz daha farklı bir durum göstermektedir. Ofiste bulunan eşyaların içeriklerinden dolayı daha fazla koruma ve dikkat önemledir. Bu yüzden ofis eşyalarınızı taşımayı düşünüyorsanız kaliteli bir nakliye firması ile çalışmanızda fayda vardır.

Ofis taşıma işlemlerinde de paketleme hizmeti yine taşımayı yapacak olan ekip tarafından yapılmaktadır. Bu yüzden ofis taşıyacak olan kişilerin sadece firma ile anlaşması ve süreci belirlemesi yeterlidir. Ofis eşyalarınızın taşınması için hizmet alacağınız firma ile görüşmeler yapılmasında fayda vardır. Süreç ve fiyat ile ilgili ayrıntılı bilgi bu toplantılarda sizlere iletilecektir.

İş yeri taşıma bilgisayar ve elektronik eşyaların sayısının fazla olmasından dolayı sizler tarafından doğru firma tercihinde bulunulması bu eşyaların güvenliği açısından çok önemlidir. Taşınma öncesi eşyalarınız ve taşınma süreci hakkında daha net konuşabilmek adına eşyalarınızı incelenmesi için bir ekspertiz gönderilmektedir. Eşyalarınızın miktarı ve pahası incelenerek taşıma süreci ile ilgili adımlar bu işlemden sonra yapılmaktadır.

Ekspertizler eşyalar ile ilgili ayrıntılı inceleme yaparak rapora eşyaların tamamı ile ilgili detaylı bilgileri işlerler. Daha sonra fiyatlama ve sigorta işlemleri için bu rapor önemli bir rol oynayacaktır. Ekspertiz işlemini taşıma firması karşılamaktadır. Taşıma firmaları tarafından yetkilendirilen ekspertizler sadece eşyalarınız ile ilgili raporu hazırlayabilirler. Bu işlem için sizlerden ayrı bir tutar talep edilmemektedir.

Ofis Eşyaları Paketleme

Ofis eşyalarınızın taşınması için firma ile anlaştıktan sonra ekspertizin raporlamaları doğrultusunda sizlere bir fiyat ve süreç bilgilendirilmesi yapılır. Böylelikle sislerin de uygun gördüğü bir tarihte taşınma işlemlerine başlanabilir. Taşınma işlemleri için belirlenen günde kipler ofise gelerek öncelikle eşyaların taşımaya uygun hale gelecek şekilde demonte ederler. Daha sonra demonte edilen eşyalar taşımaya uygun olarak paketlenmektedir.

Ofis taşıma işlemlerinde paketleme hayati önem taşımaktadır. Özellikle elektronik eşyaların çok olması paketleme konusunda daha özenli ve dikkatli olunmasını gerektirmektedir. Elektronik eşyaların taşıma sırasında korunabilmesi için eşyaların paketlenmesinde kullanılacak olan tüm malzemelerin kaliteli ve sağlam olması gerekmektedir.

Kullanılan malzemenin yanı sıra paketlemeyi yapacak olan ellerin tecrübeli olması da çok önemlidir. Tecrübeli olan kişilerin yaptığı paketleme daha sağlam ve taşınmaya daha uygun olabilmektedir. Elektronik eşyalarda patpatın yanı sıra strafor destekleri de kullanılmaktadır. Bu sayede elektronik eşyalar daha fazla korunabilmektedir. Ofiste bulunan mobilyalar ise paketlemeden önce demonte hale getirilmelidir. Demonte hale gelen mobilyalar birbirlerine zarar vermeyecek şekilde yine usta kişiler tarafından paketlenmektedir.

Demonte hale getirilen eşyaların paketlenmesi daha kolay olduğu gibi taşınması da oldukça kolay olmaktadır. Aynı zamanda mobilyaların demonte edilmesi yine mobilyalar taşınma sırasında esnemesi ve deforme olmasını da engellemektedir. Demontenin bir avantajı da iş yeri nakliyat sürecinde yerden tasarruf edilebilmesidir. Böylelikle taşınacak olan eşyalarınız çok daha az yer kaplayacaktır. Demonte edilen eşyalar taşıma işleminden sonra yine aynı ekip tarafından kurulmaktadır.

Ofis Eşyalarının Sigortalanması

Ofisinizin taşınmasına karar verdikten sonra taşıma firması araştırırken, taşıma firmalarında göz önünde bulundurmanız gereken önemli kriter eşyalarınıza taşıma sırasında sigorta yapıp yapmaması olmalıdır. Taşınacak olan eşyalara sigorta yapılması sizin menfaatinizin korunmasını sağlar. Eşyalarınız için gelen ekspertinzin raporuna göre tüm eşyalarınıza paketleme, taşıma, ofis nakliyat süreçlerinin tamamında sigorta yapılmaktadır.

Sigorta işlemi yapmayan firmalar daha uygun fiyatlar sunabilmektedir. Fakat bu sizler için çok sağlıklı bir durum değildir. Taşıma sırasında ofis eşyalarınıza gelebilecek herhangi bir zarara sahip çıkmayarak sizi mağdur edebilirler. Bu yüzden taşıma firmalarının sigorta işlemleri hakkında detaylı bilgi almanız gerekmektedir

Sigorta işleminin yapılabilmesi için ekspertiz raporunun bulunması şarttır. Bu raporda taşınacak olan bütün eşyalar raporlanır. Bu rapor sayesinde de eşyalarınızın tamamına sağlıklı bir şekilde sigorta yapılabilmiş olur. Ekspertiz işlemi için sizlerden ekstra herhangi bir ücret talep edilmemektedir. Taşınma işlemi için toplu bir ücret teklifinde bulunulduğunda bunun içerisinde ekspertizden tutun da paketlemeye kadar tüm masraflar yer almaktadır.

Ofis Nakliye Fiyatları

Ofis taşıma kararından sonra taşıma firması araştırması yaparken ilk kriter olarak göze gelen konu fiyattır. Fiyat konusu değişkenlere bağlı olarak firmaların farklı politikalar uygulaması ile meydana gelmektedir. Bu hizmeti veren birçok firma piyasada farklı fiyatlar sunabilmektedir. Fakat taşıma hizmeti adı altından sundukları hizmet detayları fiyattan daha önemlidir.

Taşıma sırasında sigorta yapılması, paketleme malzemelerinin kaliteli malzemelerden kullanılması, araç takip sisteminin mevcut olması, asansörlü taşıma hizmetinin bulunması gibi birçok hizmeti içerisinde barındıran firmalar ile çalışmanız çok daha sağlıklı olmaktadır. Tüm bu hizmet detayları fiyatları etkileyen unsurlardır.

Evden eve nakliyat firmaları içerisinden fiyatın yanı sıra sunduğu hizmetin de ayrıntılılarını öğrenerek bir karşılaştırma yapmanız gerekmektedir. Fiyatı etkileyen ana unsurlardan diğerleri ise taşınacak olan eşyanın miktarı ve nakliye edilecek mesafedir. Eşyaların sayısı ve mesafe arttıkça fiyat da aynı oranda yükselebilmektedir. Mesafe ve eşya miktarı dışında kalan fiyat faktörleri konusunda detaylı bir karşılaştırma yapmak sizin için ve doğru karar verebilmek için gereklidir.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir